پیوند گردو خوشه ای

آموزش پیوند گردو خوشه ای از گردو استار به عنوان اولین و بزرگترین مرکز عرضه مستقیم و بی واسطه انواع نهال گردو در کشور با مشارکت و همکاری اساتید مطرح تولید کنندگان برتر نهال گردو پیوندی به عنوان معتبرترین قطب نهال گردو در ایران میباشد و رتبه اول فروش انواع نهال گردو پیوندی اصل و تضمینی را شامل ارقام نهال گردو پیوندی، نهال گردو خوشه ای، نهال گردو دیرگل، نهال گردو پاکوتاه، نهال گردو کشت بافت، نهال گردو ژنوتیپ برتر و انواع نهال گردو اصلاح شده را در کارنامه ی خود دارا میباشد.

جملگی نهال های عرضه گردیده توسط گردو استار دارای گواهی بهداشت، گواهی قرنطینه استانی بوده و دارای گارانتی اصالت محصول و خطای احتمالی خشک شدن را دارا میباشد.

پیوند گردو خوشه ای
پیوند گردو خوشه ای

آموزش پیوند گردو خوشه ای:

مشخصه اصلی نهال گردو پیوندی گردو استار از مقاومترین پایه و سازگار با کلیه اقلیم کشور و پیوندک ها از باغات مادری و بنام داخل و خارج از کشور تهیه و تکثیر می گردد  و این امر باعث خرسندی و اطمینان خاطر تمامی مشتریان این مرکز را در بر خواهد داشت.

خرید از مرکز گردو استار به صورت مستقیم و بی واسطه به صورت حضوری و آنلاین فروش اینترنتی با ارسال رایگان به تمام نقاط کشور امکانپذیر میباشد.

از مشخصات بارز نهال های گردو نهالستان گردو استار میتوان به زودبازده بودن انواع تولیدات نهال گردو یا بارآوری از سال اول کاشت , دیرگل بودن ارقام نهال گردو یا مقاومت گل گردو نسبت به سرماهای پیش بینی نشده ی بهاره , کوتاه قد بودن ارقام نهال گردو پیوندی اصلاح شده که معزل و مشکل بارچینی میوه گردو را برای باغداران گردو به حداقل رسانیده است.

مشتریان گرامی کلیه محصولات مجموعه شبکه سراسری توزیع نهال در کشور با به کارگیری از متد روز اروپا تکثیر و تولید گردیده و به صورت مستقیم و بی واسطه برای کلیه عزیزان قابل ارائه خواهد بود. جملگی نهال های این مجموعه دارای گواهی بهداشت و سلامت و قرنطینه استانی و مجوزات مربوطه به صادرات را دارا میباشد.

پیوند گردو خوشه ای
پیوند گردو خوشه ای

مزایای خرید نهال گردو پیوندی از گردو استار :

  • ارائه گواهی بهداشت و کارت قرنطینه استانی برای صادرات به کشورهای آسیای میانه و خاور دور
  • شناسنامه و لیبل رسمی برای جملگی نهال های گردو پیوندی اصلاح شده دیرگل پاکوتاه ژنوتیپ
  • قارچ کشی و آفت زدایی ریشه های نهال های گردو
  • بسته بندی یا پکینگ RST که در این حالت امکان خطای خشک شدن نهال به صفر رسیده و تا ۴هفته قابل نگهداری میباشد.
  • ارائه گارانتی اصالت نهال گردو و بیمه ی خشک شدن درخت گردو
  • کارشناسی و مشاوره کلیه مراحل کاشت نهال گردو , خدمات داشت و نگهداری درخت گردو پیوندی , خرید تضمینی برداشت محصول
  • فروش بدون واسطه و آنلاین و ارسال رایگان به جملگی شهرهای ایران
پیوند گردو خوشه ای
پیوند گردو خوشه ای

انواع گردو:

گونه ای از میوه های آجیلی (مغزدار) و از جنس (Juglans) است که انواع وحشی یا بومی آن در چین، ژاپن، هند، ایران، آمریکای شمالی، مرکزی و جنوبی در امتداد کوه های آند تا آرژانتین یافت می شود. شش گونه از این جنس در آمریکا، فرانسه، و اغلب مناطق گردوخیز جهان وجود دارند که از لحاظ پایه و میوه مهم و مورد توجه اند و تحت آزمایش قرار گرفته اند. این شش گونه عبارتند از: J.regia L. ، J. nigra L ، J.hindsii ، J.cinerae L، J. magor Heller، J.sieboldiana که در بین آنها J. regia گونه ای است ایرانی و معروف به گردوی ایرانی (Persian Walnut) است.

گردو در گذشته های دور بسیار دور از فلات ایران به یونان و روم، و از آنجا به سایر نقاط اروپا برده شده است. پیش از سال ۱۵۶۲ میلادی، از این گونه ایرانی چند درخت در انگلستان کشت شده بود و بعدها مهاجران این گونه را از انگلستان به آمریکا بردند به همین دلیل گردوی ایرانی در آمریکا به گردوی انگلیسی (English Walanut) مشهور شده است. رومی ها این گردو را میوه خدایان، بلوط ژوپیتر (Jupiter) یا ژویس گلانس (Jovis glans) مینامیدند، که همین ژوگلانس (Juglans) امروزی است. حتی اکنون نیز بیشتر باغبانهای قدیمی آمریکایی گردو را به همان نام ایرانی یعنی گردوی ایرانی میشناسند. انواع این جنس در محدوده مرزهای ایران و در کشورهای دیگر همسایه فلات ایران وجود داشته و از راه ایران از قفقاز به ترکمنستان نیز برده شده است. در حال حاضر غیر از درختان کهنسالی از این گونه که در سواحل اقیانوس اطلس یا آرام دیده میشوند، نمونه های کهن دیگری از گردو در نقاط مختلف گردوخیز جهان از جمله ایران نیز وجود دارند که قدمت و سن رویش آنها از سنین گردوهای موجود در آمریکا یا سایر مناطق فراتر میروند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *