از مهمترین دلایل کاشت درخت گردو

۸+۱ دلیل برای کاشت درخت گردو

با سلام در این مقاله سعی داریم تا شما رو با دلایلی که مردم درخت گردو میکارند آشنا کنیم، درخت گردو  جزو درخت هایی است که فواید زیادی دارد و مردم را مجاب به خرید و یا کاشت درخت گردو میکند. در این مقاله ما ۱۰ دلیل برای کاشت درخت گردو را برای شما تهیه کردیم.

۱)هیچ زنبور عسلی لازم نیست، زیرا گردو گرده افشانی می کند

در زمان گربه ای شدن شاتون ها گرده افشانی توسط باد انجام میشود، میزان باز شدن دوبال یا شاخه پر مانند آن بوده و اوج پذیرش کلاله در زمانی است که زاویه این دو بال ۴۵ درجه باشد که این دوره حدود ۷ روز می باشد. هوای سرد و مرطوب دوره پذیرش کلاله ر افزایش داده و هوای گرم و خشک آن را کاهش می‌دهد ۲-۳ هفته پس از پذیرش دانه گرده، کلاله شروع به قهوه‌ای شدن می‌کند.

 

۲)گردو به صورت مکانیکی برداشت و فرآوری می شود

با توجه به اینکه محصول گردو به یکی از مهبوب ترین آجیل ها تبدیل شده است کاشت درخت گردو در این زمانه بسیار بصرفه و اقتصادی است. اما با توجه به میزان زیاد درخت برداشت محصول با دست کار دشوار و زمان بری است. به همین دلیل دستگاه های به همین منضور اختراع شده تا به فرآیند برداشت محصول سرعت ببخشد، به همین سبب دیگر نگرانی برداشت محصول را این دستگاه ها رفع میکند.

۳) کارخانه های زیادی در خصوص خشک کردن گردو وجود دارد

از مهمترین دلایل برای کاشت درخت گردو میتوان به کارخانه و صادرات گردو اشراه کرد. گردو در کشور عزیزامان پتانسیل رشد دارد به همین منضور کارخانه های زیادی در کشور عزیزمان مشغول فعالیت در زمینه خشک کردن گردو و صادرات گردو دارند پس این موضوع نگرانی افراد را در خصوص بازار این کار کاهش میدهد. امروزه کشور های زیاد عربی خریدار این محصول با ارزش هستند شما نیز میتوانید با استفاده از این فرصت محصول را بکارید و خود نیز به این کشور های عربی صادر کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *